Beëindigen patiëntenstop en telefonisch contact

2023-10-11T10:21:01+00:001 oktober , 2023|Nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Beëindigen patiëntenstop en telefonisch contact

Lieve mensen,

De druk op onze praktijk is de laatste jaren fors toegenomen. Dat vertrouwen is een prachtig compliment voor onze inspanningen en mijn medewerkers.

De patiëntenstop die er lange tijd geheel of gedeeltelijk is geweest, is op dit moment weer voor een groot deel opgeheven. We zijn blij te kunnen zeggen dat een nieuwe collega ons is komen versterken.

Het aantal beschikbare plaatsen in ons patiëntenbestand zal nog wel op basis van beschikbaarheid zijn. Er is geen mogelijkheid om op een wachtlijst geplaatst te worden. Uiteraard is deze maatregel bedoeld om de huidige zorg voor onze bestaande patiëntjes te kunnen blijven garanderen en de toestroom van nieuwe inschrijvingen in goede banen te leiden.

  • Online inschrijven zal dus nog niet mogelijk zijn.

Een andere verandering waar u als cliënt tegenaan kunt lopen is het beperken van telefonisch contact met onze dierenartsen. Algemene vragen kunt u stellen aan onze assistentie. Mocht terugbellen door één der dierenartsen toch vereist zijn dan streven wij ernaar dat binnen een week (voorheen was het streven binnen 2 dagen) te doen.
Wilt u echter dezelfde dag een antwoord van ons verlangen dan plannen wij daarvoor in onze agenda een afspraak telefonisch consult. De kosten daarvoor zullen € 25.00 bedragen. Dus is uw vraag niet spoedeisend dan proberen wij deze via assistentie of binnen 5 werkdagen (dierenarts)  te beantwoorden. Ook deze maatregel is genomen om patiëntenzorg in de praktijk voorrang te verlenen.

Om onze zorg en service voor u en uw huisdieren te blijven uitoefenen zijn de maatregelen (hopelijk tijdelijk) helaas nodig. Wij hopen op uw begrip en zullen ons best blijven doen er zoveel mogelijk voor uw diertjes te zijn.

Dank, mede namens alle medewerkers,

Andreas Stad